Translate

samedi 11 octobre 2014

[Saga] Trust In Me by J. Lynn

*Étiquette du livre
Titre original : Trust In Me (2013)
Auteur : Jennifer L. Armentrout
Maison d'édition originale : Harper
- Ebook
Note personnelle : 17/20
*Quatrième de couverture
Trust in Me lets you in on Cam’s side of Wait for You. 

Cameron Hamilton is used to getting what he wants, especially when it comes to women. But when Avery Morgansten comes crashing into his life – literally – he finally meets the one person who can resist his soulful baby blues. But Cam’s not ready to give up. He can’t get the feisty and intriguing girl out of his head.
Avery has secrets, secrets that keep her from admitting the feelings Cam knows she has for him. Will persistence (and some delicious homemade cookies) help him break down her barriers and gain her trust? Or will he be shut out of Avery's life, losing his first real shot at the kind of love that lasts forever?
*Contexte de lecture
Cette lecture entre toujours dans le cadre du Challenge Read In English, mais aussi dans celui Le Temps D'un Très Grand Weekend.
*Avis
Autres avis de la saga : Tome 1Tome 2 Tome 2.5.1 Tome 2.5.2

Le tome 1.5 de Wait for you montre le point de vue de Cam, on en apprend plus sur sa vie, son passé, sa relation avec Jase et Ollie, et surtout, on découvre ses sentiments, ses ressentis envers Avery.
Bon, connaissant déjà l'histoire grâce au tome 1, je l'ai lu relativement plus vite, et je compte bien lire le tome 2 avec autant d'avidité. Mon avis ne diffère pas tant de ma chronique précédente puisque l'histoire reste considérablement la même.
Cette saga me transporte tellement, j'ai énormément de mal à lâcher mon livre ^^
*Citations
"– Skip," I murmured, seeking out her lips. "Come home with me." I chased down her mouth, slipping my tongue between her cool lips. "I'll warm you up.Cam to Avery

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire